05 сентября 2020

НуьцIуьгъар

 (1999-йисан 5-нюндиз НуьцIуьгърин 500 йис тамам хьуниз талуньарнаш тухвай шадвилин чIехи мярекатдиз бахшнавайди я)

Къе, вад виш йис хьанва тамам,
Куь хуьруьн тарих, НуьцIуьгъар.
Зи патай квез чими салам,
Лугьун я лайих, НуьцIуьгъар.

Цуьквер хьтин жегьил-жаван,
Акурла рикI шад я жуван.
Кьуд патаз физ музыкад ван,
Квач зерре синих, НуьцIуьгъар.

Куь «гьарайдиз» гана икI «гьай»!
Агакьна квехъ кьисметдин пай.
Гьич садрани къулавай цIай,
Тахьурай уьлуьх‚ НуьцIуьгъар.

Хуьруьн са кьил дагьар-дагъ я, Дуьзенлухар ципицI багъ я.
Гуьрчег кIвалер‚ уьмуьр чагъ я,
Жергедаваз сих, НуьцIуьгъар. 

Битмишариз гьар са нямет,
Намусдивци чIугваз зегьмет,
Яр-дустарихъ галаз гьуьрмет‚
Сагърай куь къилих, Нуьціуьгъар!

Къуд хуьр чи КIварчагъ дередин,
Кьуд хва я чун са дидедин.
Пешекарар гьар жуьредин,
Кеспидал къаних, НуьцIуьгъар‚ 

Куь гатар бул магьсулар хьуй!
ИкI шад суфра-столар хьуй!
Къад-къанни цIуд хтулар хьуй!
Гьар кIвалихъ-кьилихъ‚ НуьцIуьгъар.

Квез шад уьмуьр-зи мурад я,
Квехъ галаз зи фикир сад я.
КIварчагъ Салигь гзаф шад я,
Жеч квекай чуьнуьх НуьцIуьгъар. 

Избранное сообщение

ЖУВАКАЙ ГАФ